OOSTER MAGIE voorbereiding en uitvoering op 11 september 2010

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

OosterMagie

Ooster Magie

Beeldend theaterspektakel op het Oosterspoorplein in Hilversum

Op zaterdag 11 september herleeft het oude Hilversum-Oost! Een bont collectief van topspelers en kunstenaars uit de mediastad laat een visioen van het vroegere en het hedendaagse Hilversum zien in een spectaculaire theatervoorstelling op het Oosterspoorplein.

De tijd wordt stopgezet, wonderlijke klanken en kleuren vullen het plein en de gehaaste voorbijgangers worden uitgenodigd even stil te staan bij het verhaal van deze stad.

Programma van 14:00 tot 17:00 uur:

Straattheater afgewisseld met optredens van acteurs, dansers, steltlopers, muzikanten, dj en sopraan.

Het theaterspektakel is tot stand gekomen door sponsoring van Dudok Wonen, NS en ProRail. Het geheel wordt ondersteund door winkeliersvereniging Larenseweg. De productie van het stuk ligt in de handen van Stichting Magdalena.

Ooster Magie is een samenwerking van

White Horses on stilts:  Martine Seijsner. Lizzl Winkelman en Samantha-Dorcas Collins

White Queen and Black Queen:  Vicky Derks en Ellen van Harmelen

King and Queen:  Bo-yen  Bergtop en Mignon Omoroko