LOCATIESGAST ATELIERS

TalentenfabriekHilversum.nl is een productiehuis & ontmoetingsplaats van stichting Magdalena.
In 2010 ontstaan in de Melkfabriek met als doel startende creatieve bedrijvigheid en talent in opleiding te helpen ontwikkelen. De Talentenfabriek Hilversum.nl is een innovatieplatform met veel ruimte om te experimenteren en te leren. Elk jaar worden tal van afstudeerders en hun projecten gehuisvest en ondersteund om het creatieve ondernemerschap en de onderlinge samenwerking te bevorderen.

Het pilootatelier, het mobiele creatieve lab, is een atelier waarin jongeren tussen de 11-18 jaar, afkomstig verschillende subculturen, elkaar kunnen ontmoeten en beter leren kennen. Onder de noemer ‘Mag dat?’ worden workshopevenementen georganiseerd waarin o.a. mode, dj-techniek, graffiti, rap, theater, media training en videoredactie aan bod komen. In een stimulerende omgeving worden jongeren geprikkeld hun talenten te ontdekken.

Stichting Magdalena beschikt over 'Artists in residence' (gastateliers), tijdelijke werkaccommodatie voor buitenlandse beeldend kunstenaars en vormgevers.

ruimte waar gast-kunstenaars aan hun projecten kunnen werken.

Ruimte beschikbaar voor lezingen en repetities.

GATE 51, Noodweg 51 (naast vliegveld Hilversum)

Ruimte voor lezingen, vergaderruimte en workshopruimte opp. 110m2

Hoofdpostkantoor, Kerkbrink 16

zeer bijzondere ruimte met ontelbare mogelijkheden voor tijdelijke projecten/ workshops/ exposities/ uitvoeringen in de hal, ateliers, werkplaatsen en studios.

pk

i s m art & design display , Naarderstraat 35

Tentoonstellingsruimte, workshopruimte opp 100m2, ateliers, studios.

ism

Voor meer informatie kunt u kontact opnemen met de Stichting Magdalena:

info@stichtingmagdalena.nl

Ateliers